Teach me how to dance with you. - Reisverslag uit Curl Curl, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu Teach me how to dance with you. - Reisverslag uit Curl Curl, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu

Teach me how to dance with you.

Door: Laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

06 April 2016 | Australië, Curl Curl

Vandaag, woensdag 6 april 2016 is het hier , in het mooie Aussy alweer avond. Ik ben er precies een weekje nu en het bevalt super, al gaat er van alles door mijn hoofd over hoe ik mijn toekomst zie maar er is nog genoeg tijd dus het komt vast wel goed ;P. Daarnaast is er nog altijd de jetlag best vervelend en ben er nu ook wel klaar mee maar er valt niet zoveel aan te doen, unfortunately peanut cheese zullen we maar zeggen maar dat betekend dat ik om 6 uur PM echt heel moe aan het worden ben en dan heel lief Mel of Saul hoor zeggen’take a rest and we let you know when dinner is ready’ dus lief zijn ze wel. Het enige dan is dat Tyler dan gezellig komt buurten en we samen grappige filmpjes zitten te kijken op mijn computer dus echt rusten gaat niet echt maar het blijft een leuk idee. Qua het wel en wee hier gaat het steeds beter en begin ik eindelijk weer lekker mee te draaien met alles wat gaande is hier dus ik ben happy!!

Ohja voordat ik het vergeet te zeggen het was hier vandaag 34 graden, ja u hoort het goed lekker warm dus… sorry moest het toch even zeggen maar hierdood was het dus tijd voor een paar uurtjes strand en dat samen met een nieuw meisje wat ik heb leren kennen dus ook aan het contact maken met anderen wordt aan gewerkt haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurien

Lieve familie & vrienden, Het bloed kruipt waar het niet gaan kan....Dit is de tweede keer dat ik mag genieten van het mooie Australië! <3 Ik ben weer een blog begonnen dus wil je me volgen?, zet dan even: laurien-eggens.waarbenjij.nu levensgroot op je mobiel, tablet of wc zodat je het niet vergeet!! p.s. voor de oplettende kijker, ik ben gestopt met de andere blog... ik vond de site heel onhandig dus dat u het weet. See ya!

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 1644

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 December 2016

Australië <3

Landen bezocht: