Viva la vida - Reisverslag uit Curl Curl, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu Viva la vida - Reisverslag uit Curl Curl, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu

Viva la vida

Door: Laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

01 April 2016 | Australië, Curl Curl

Vandaag is het 1 april en nee dit is geen grapje maar ik begin een blog, aangezien veel lieve mensen vragen naar nu al mijn mooie en leuke ervaringen en ik het leuk vind om al deze vragen te beantwoorden maar niet continu de zelfde vragen, begin ik hiermee zo kan iedereen mee genieten, Handig of niet?..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurien

Lieve familie & vrienden, Het bloed kruipt waar het niet gaan kan....Dit is de tweede keer dat ik mag genieten van het mooie Australië! <3 Ik ben weer een blog begonnen dus wil je me volgen?, zet dan even: laurien-eggens.waarbenjij.nu levensgroot op je mobiel, tablet of wc zodat je het niet vergeet!! p.s. voor de oplettende kijker, ik ben gestopt met de andere blog... ik vond de site heel onhandig dus dat u het weet. See ya!

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 1643

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 December 2016

Australië <3

Landen bezocht: