Australië <3 - Reisverslagen van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu Australië <3 - Reisverslagen van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu
Australië <3

Lieve vrienden & familie,

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan... en dus ben ik begonnen met een blog over mijn tijd in dit mooie land dus wil je me volgen? Dat kan schrijf/type laurien.eggens.waarbenjij.nu levensgroot op mobiel/tablet of wc zodat je het niet vergeet en neem af en toe een kijkje ;)

See ya!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2016

Once, I was 7 years old..

11 Mei 2016

Daydreams in a blackout

06 April 2016

Teach me how to dance with you.

01 April 2016

Viva la vida
Laurien

Lieve familie & vrienden, Het bloed kruipt waar het niet gaan kan....Dit is de tweede keer dat ik mag genieten van het mooie Australië! <3 Ik ben weer een blog begonnen dus wil je me volgen?, zet dan even: laurien-eggens.waarbenjij.nu levensgroot op je mobiel, tablet of wc zodat je het niet vergeet!! p.s. voor de oplettende kijker, ik ben gestopt met de andere blog... ik vond de site heel onhandig dus dat u het weet. See ya!

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1645

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 December 2016

Australië <3

Landen bezocht: